30 maja wspólnie z koleżankami i kolegami z klasy 1A, 2A i 2B pod Miejskim Ośrodkiem Kultury rozpoczęliśmy dwudniową podróż w Bieszczady. Pierwszym przystankiem naszej wycieczki było Muzeum Budownictwa Ludowego w Sanoku, gdzie mogliśmy poznać warunki życia i sposób gospodarowania dawnych mieszkańców tych terenów. Następnie podjechaliśmy w pobliże Kamienia Leskiego i po krótkiej wspinaczce mogliśmy podziwiać pomnik przyrody nieożywionej w miejscowości Glinne. Kolejnym punktem wycieczki był spacer po zaporze w Solinie, skąd pojechaliśmy na Bieszczadzkie Drezyny Rowerowe do miejscowości Uherce Mineralne. Tutaj znów musieliśmy wykazać się kondycją i siłą. Wieczorem miło spędziliśmy czas przy ognisku, mogliśmy też potańczyć. Następnego dnia, udaliśmy się w kierunku Połoniny Wetlińskiej. Droga była, ciężka i męcząca, miejscami trudna, lecz zdobyliśmy bieszczadzkie schronisko: "Chatkę Puchatka". Zmęczeni wspinaczką odpoczywaliśmy podziwiając piękne pasma Bieszczad. Popołudnie spędziliśmy zwiedzając Muzeum Przyrodnicze w Ustrzykach Dolnych oraz ruiny zamku w Lesku. Do Przeworska wróciliśmy w godzinach wieczornych. Podczas wycieczki towarzyszyła nam piękna pogoda. Wszyscy miło wspominać będziemy wycieczkę, a czas spędzony w Bieszczadach na długo pozostanie w naszej pamięci.