Dnia 14 listopada 2007 roku odbyła się wycieczka kółka fizycznego, prowadzonego przez panią prof. Bernadetę Rzeczycę, do Krakowa. Celem wycieczki było poszerzenie zarówno wiedzy teoretycznej jak i praktycznej z zakresu przedmiotu.

W wycieczce wzięli udział uczniowie klas drugich i trzecich naszego liceum. O bezpieczeństwo grupy oprócz pani organizator dbała pani prof. Magdalena Kałamarz.
Mimo wczesnej pory wyjazdu wszyscy uczestnicy byli w dobrych humorach. Podróż zajęła nam kilka godzin. Pierwszym, odwiedzonym przez uczniów miejscem było obserwatorium astronomiczne w Krakowie. Mogliśmy podziwiać zarówno użytkowe jak i zabytkowe teleskopy. Dodatkową atrakcją były ruiny starych fortyfikacji, wśród których położone było obserwatorium. Kolejnym celem naszej wycieczki był Kopiec Kościuszki. Mimo złych warunków atmosferycznych panorama Krakowa zrobiła na nas wielkie wrażenie. Grupa obejrzała również wystawę poświęconą dziejom życia Tadeusza Kościuszki oraz tradycjom kościuszkowskim w Polsce.

Około południa mogliśmy zagościliśmy na krakowskim rynku, skąd po krótkim odpoczynku grupa udała się do Muzeum Inżynierii Miejskiej, gdzie uczniowie wzięli udział w interaktywnej wystawie, składającej się ze stanowisk z modelami, na których każdy mógł samodzielnie wykonać proste doświadczenia z dziedziny fizyki oraz techniki, bawiąc się i ucząc jednocześnie. Ponadto można tam było obejrzeć wystawę, prezentującą zabytki polskiej motoryzacji – historyczne samochody i motocykle.

Ostatnią atrakcją była wizyta na Wydziale Fizyki i Astronomii Uniwersytetu Jagiellońskiego, gdzie uczniowie wysłuchali interesującego wykładu dotyczącego opisu układu drgającego dzwonów. Po zakończeniu wykładu, mając za sobą pracowity dzień pełen wrażeń, udaliśmy się na parking przy stadionie Wisły Kraków. Podróż powrotna minęła nam w radosnej atmosferze i nim się obejrzeliśmy, byliśmy już w Przeworsku.